کود مرغی

فروش کود مرغی غنی شده فرتی پلاس

امروزه یکی از کودهایی که فروش ویژه ای در بازارهای ایران دارد کود مرغی غنی شده فرتی پلاس می باشد که از بهترین مزایا و خواص عالی برخوردار است.
یک خاک برای حاصلخیزی نیاز ضروری به مواد آلی و معدنی دارد و اگر به آن مقدار کمی از این عناصر برسد مسلما رشدش ضعیف و کند می شود و امکان دارد به مرور زمان ریشه ی گیاه نابود شود.
هنگام خرید کودی برای زمین های کشاورزی خود به مقدار مواد آلی در آن توجه کنید تا وقتی کودی را خریداری می کنید بتواند نیاز گیاهان و درختان شما را برطرف کند و تأثیر خوبی داشته باشد.
معمولا در بعضی از کودها مقدار تعیین شده مواد ترکیبی آلی خیلی کمتر از حد است و نمی شود با این مقدار کم رشد گیاه را تقویت و به خاک کمک کرد.
اما کشور هلند با تولید کود مرغی با تمام مزایای بالا به راه حلی برای این مشکل روی آورده است تا بتواند مشکلات خاک و مرغوب نبودن خاک را بهبود ببخشد و با این تولید به رونق اقتصادی در بخش کشاورزی کمک کند.
نام این کود فرتی پلاس می باشد که کاملا غنی شده از هرگونه مواد آلی است و کاملا زیر نظر وزارت بهداشت جهانی قرار دارد و یکی از بهترین و موثرترین کودها به حساب می آید.
شرکتی که به تولید این محصول پرداخته است با جدیدترین و پیشرفته ترین روش ها سعی بر این داشته که بتواند بالاترین کیفیت را تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند.
این کود غنی شده از هیچ گونه مواد شیمیایی و سمی ترکیب نشده است و کاملا خالص و بهداشتی می باشد.
این کود با مجهزترین دستگاه حرارتی طی مراحل خاصی از تمامی عوامل میکروب زا و باکتری ها رهایی پیدا کرده است و کاملا ضدعفونی شده است.

مواد مصرف کود فرتی پلاس

  • در همه ی محصولات مرکبات می تواند استفاده شود و تأثیر بسزایی داشته باشد.
  • برای رشد و کیفیت بالای انواع میوه ها مفید است.
  • یکی از بهترین کودها برای توت فرنگی، سبزیجات و صیفی جات می باشد.
  • یک کود بسیار قوی و موثر برای انواع چمن ها و مراتع است که کاربرد زیادی در این بخش ها دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا