کود مایع مرغی

فروش کود مایع مرغی پلیت شده

کود مرغی امروزه به دلیل خواص ویژه به یکی از محبوب ترین کودها در میان کودهای حیوانی بدل شده است. فروش کود مایع مرغی از طریق مراکز اینترنی باعث معرفی کامل محصول و بیان تمام ویژگی های خاص این نوع کود می شود.

فروش کود مایع مرغی پلیت شده

شرکت های فروش کود مرغی گرانوله

شرکت های فروش کود مرغی گرانوله ترکیبات کود مرغی به گونه ای است که دارای مقدار بسیار زیادی از عناصر غذایی است که با استفاده از آن در زمین‌های کشاورزی می‌توان حاصلخیزی خاک را به طور چشم گیری افزایش داد می توان گفت کود مرغی گرانوله مانند کود مرغی پلیتی غنی شده دارای مقادیر زیادی از مواد آلی، ازت، فسفر، پتاسیم و عناصر ریز مغذی (همانند مس، منگنز، آهن و روی) است. 

از مزایای کود های مرغی گرانوله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش مواد آلی موجود در خاک
  • اصلاح فعالیت های بیولوژیکی خاک
  • افزایش میکرو ارگانیزم‌های مفید خاک
  • بهبود خصوصیات فیزیکی، شیمیایی و اصلاح چسبندگی خاک(افزایش در خاک های شنی و کاهش در خاک های رسی)
  • افزایش میزان نگهداری آب به خصوص در انواع خاک‌های شنی

با ارزش بودن کود مرغی حیوانی

با ارزش بودن کود مرغی حیوانیکود مرغی در بین انواع کود حیوانی از ارزش بیشتری برخوردار استت که در ادامه به برخی از مزیت های این نوع کود اشاره می کنیم.

  1. کود مرغی دارای میزان بالایی از نیتروژن است و همچنین منبع مناسبی از پتاسیم و فسفر می باشد.
  2. وجود این درصد بالا نیتروژن و تعادل عناصر غذایی موجب شده که کود مرغی بهترین نوع کود حیوانی در نظر گرفته شود.(البته باید به این نکته توجه کرد که درصد بالای نیتروژن در کود مرغی در صورتی که به درستی کمپوست نشده باشد برای گیاه خطرناک خواهد بود.)
  3. کود مرغی به عنوان منبع تغذیه برای سبزیجات باعث ایجاد یک خاک مناسب برای رشد آنها خواهد شد.
  4. در میان کودهای حیوانی کود مرغی بیشترین طرفدار  را برای کاربرد در سبزیجات و میوه جات دارد.
  5. بعد از استفاده از این نوع کود به راحتی می توان مشاهده کرد که که محصولات رشد بیشتری داشته و سالم‌تر می شوند.

همانگونه که گفته شد این نوع کود دارای ارزش غذایی بالا برای خاک است بنابراین به کشاورزان توصیه می شود که پلیت مرغی برای پسته، سیب و سایر میوه جات و سبزیجات با رعایت میزان و زمان مصرف بهره ببرند.

قیمت کود مایع مرغی پلنت استار 10 لیتری

قیمت کود مایع مرغی پلنت استار 10 لیتریکود مرغی پلنت استار مایع شامل عناصر اصلی پرمصرف NPK متعادل شده است که تمامی مواد غذایی ضروری برای رشد گیاه را در همه ی مراحل رشد مهیا ممی نماید. ریزمغذی های موجود در این نوع کود کهبه دلیل شکل خاصی که دارند در خاک باقی مانده و به راحتی جذب ریشه گیاه می شوند و کمبودهای غذایی گیاه را برطرف می کنند.

این کود چندمنظوره،  برای استفاده در سیستم کشت متراکم و محصولات حساس به شوری بسیار مناسب است و در طیف وسیعی از محصولات کشاورزی کاربرد دارد این نوع کود مرغی مایع برای گوجه فرنگی، هندوانه، سیب زمینی ، گندم و… استفاده می شود. و نیاز به ذکر است که این کود قابلیت ترکیب شدن با همه انواع کودهای شیمیایی و ارگانیک را دارد.

خریداران می توانندکود مایع پلنت استار را در بسته بندی های 10 لیتری از این سایت تهیه کنند و برای اطلاع از قیمت و سایر انواع بسته بندی با کارشناسان این امر تماس حاصل کنند.

تفاوت کود مرغی گرانول و مایع

تفاوت کود مرغی گرانول و مایعنحوه تولید کود مایع مرغی به این صورت است که در ابتدا کود مرغ های پرورش یافته سالنی ویا کود مرغی قفسی از جنس گوشتی و تخم گذار جمع آوری شده و روی هم قرار میگیرند در مرحله بعد  خشک کردن این کود های جمع آوری شده به دو روشانجام می شود: طبیعی و یا با دستگاه در ادامه کمپوست کاملا خشک شده این کودها در مایعات مختلف که دارای حلالیت بسیار بالایی هستند حل شده و محلول کاملا غلیظی از آن بدست می آید این محلول کود مایع مرغی نام دارد.

کود گرانوله مرغی با استفاده ازکود مرغ گوشتی،مرغ تخمی و مرغ مادر به همراه درصدی از  گوگرد، زئولیت، بنتونیت و سایر ریزمغذی‌های مفید برای زمین های کشاورزی در کارخانه های تولیدی کشور به شکل گرانول تولید و در کیسه هایی با وزن های متفاوت بسته بندی شده و به بازار عرضه می شود.

تولید کود مرغی مایع در کرج

تولید کود مرغی مایع در کرج همانگونه که مشخص است برای تولید کود مایع مرغی نیاز به انواع کود مرغی می باشد که به دلیل وجود مرغداری های متعدد در کرج این شهرستان پتانسیل بالایی برای تولید و توزیع کود مرغی مایع بیومیکس در سطح کشور دارد. 

تولید و عرضه محصولات ارگانیک امروزه به دلیل تقاضای بازار در میان کشاورزان و باغدارن دارای اهمیت بالایی است، از الزامات مورد نیاز برای تولید محصول ارگانیک عدم استفاده از کود ها و سموم شیمیایی در مراحل مختلف رشد گیاه است در نتیجه عزیزان باغدار می توانند با خرید کود مایع مرغی ارگانیک که کودی کامل و غنی محسوب می شود مواد غذایی مورد نیاز خاک و گیاه مورد نظر خود را تامین کنند.

کشاورزان و باغدارن محترم می توانند با توجه به امکانات ارائه شده در این سایت و مشورت با کارشناسان نسبت به خرید انواع کود مرغی مایع ترکیه ای و یا کود گاوی پوسیده اصفهان متناسب با نیاز محصولات خود اقدام نمایند.

استفاده از کود npk در کشاورزی

استفاده از کود npk در کشاورزی کود NPK چیست و چه کاربردی دارد؟ NPK که به عنوان کود کامل نیز شناخته می شود دارای عناصرماکرو و میکرویی مانند: ازت، فسفر، کلسیم، پتاس، منیزیم و  مس، آهن، روی، منگنز، بر و نیکل می باشد که برای سه مرحله از رشد گیاه شامل کاشت ، داشت و برداشت مورد نیاز هستند.

صنعت کشاورزی تا حد زیادی به کود NPK وابسته است تا به وسیله آن بتواند کمبود مواد غذایی را در انواع گیاهان جبران نماید این نوع کود کاربد ویژه ای در کاشت های گلخانه‌ای و مناطقی که دارای خاک فقیری دارد. 

صادرات کود مرغی به خارج کشور

صادرات کود مرغی به خارج کشور با توجه به مطالب ارائه شده در قسمت های قبل می توان به این امر اشاره کرد که کود مرغی در انواع مختلف مایع، پلیت و یا گرانول دارای ویژگی خاص و منحصر به فردی است که جذابیت ویژه ای برای کاربرد های متفاوت کشاورزی و باغداری خواهد داشت. 

با توجه به امکانات موجود در کشور و مواد اولیه فراوان برای تهیه این نوع کود می توان با تولید مازاد این محصول زمینه ی مناسبی را برای صادرات انواع کود های مرغی به کشور های همسایه و یا سایر کشور های جهان فراهم کرد. و باتوجه به قیمت پایین مواد اولیه و بسته بندی مناسب سود تجار می توانند سود زیادی از این راه کسب نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا