کود مرغی مایع

فروش عمده کود مایع مرغی با قیمت مناسب

بشر از زمان های گذشته تا به اکنون، همواره به دنبال راهی مناسب جهت افزایش تهیه مواد غذایی برای خود بوده است. این امر را با استفاده از فضولات حیوانات انجام می دادند. در زمان حاضر با کمک دستگاه های فوق پیشرفته اروپایی ظرف مدت کوتاهی، انواع کود های حیوانی، در حجم وسیع، تامین می گردد. این شرکت به عنوان فروشنده انواع کود های ارگانیک، با تامین کود مایع مرغی فروش عمده، خواهان برطرف نمودن نیاز های کشاورزان و باغداران عزیز می باشد. فروش عمده کود مایع مرغی با قیمت مناسب

پرمصرف ترین کود مرغی در بازار

پرمصرف ترین کود مرغی در بازارکودها در حالت کلی به دو دسته حیوانی و شیمیایی و در سه فرمولاسیون جامد، مایع و پودری تقسیم بندی می شوند. در بین انواع مختلف کود های حیوانی، کود مرغی طرفدار بیشتری دارد.

این کود، در حالت طبیعی به دلیل متابولیسم طبیعی خود مرغ، هر سه عامل ماکرو نیتروژن، فسفر و پتاسیم را دارد. در میان انواع گوناگون آن، پلیت مرغی برای پسته، از طرفداران بیشتری برخوردار است. البته اگر به صورت کمپوست تهیه شود، به یقین رویکرد بالاتری خواهد داشت. 

در سال های اخیر با توجه به استفاده حداکثری از کود های شیمیایی، منابع آب کشور بیشتر از پیش دچار آلودگی شده است. این آلودگی ارتباط مستقیمی با خود ما دارد، زیرا به سیستم لوله کشی آب شهری انتقال پیدا می کند.

نکته قابل توجه، این موضوع می باشد که تصفیه خانه هایی که در حال حاضر در کشور مشغول به فعالیت اند، توانایی جداسازی املاح پرخطر موجود در این سموم را نداشته و به طور مستقیم به آب های نوشیدنی شهری انتقال می یابد.

خرید کود مرغی از مرغداری

خرید کود مرغی از مرغداری همواره از کود های حیوانی جهت افزایش باروری و رشد رویشی گیاهان استفاده می شده است. در همین زمان، اگر به حاشیه شهر و روستای خود با دقت بیشتری بنگرید، مرغ داری های زیادی را پیدا خواهید نمود، که کار پرورش مرغ های گوشتی را انجام می دهند.

در نتیجه به هر مقدار که بخواهید کود مرغی یافت می شود که آن را تا یک ماه در مرغداری خود نگه می دارند. اما مسئله این می باشد که درآمد حاصل از آن، نصیب عده خاصی از افراد می گردد.

ترکیبات کود مرغی مایع برای استفاده به طور مستقیم بر روی گیاه مناسب نمی باشد. زیرا امکان دارد چه بسا، آفات بیشتری را به سمت زمین زراعی شما جلب نماید. پس بهتر است برای افزایش بازده، آن را به صورت طلای سیاه یا همان کمپوست تبدیل کرد. 

از عناصر میکرو موجود در کود مرغی می توان به کراتین، آمونیاک، پروتئین، متیون، لیزین و سیستئین اشاره نمود. 

عرضه کود هیومیک اسید مایع یک لیتری

عرضه کود هیومیک اسید مایع یک لیتریاین کود از هیومیک اسید و فولیک اسید تشکیل شده و موجب افزایش پی اچ اطراف ریشه ، بالا رفتن میزان جذب آب و افزایش مقاومت گیاه می شود.

از ویژگی های برتر کود مرغی مایع برای گوجه فرنگی، از بین بردن نماتدها، قارچ ها و کنه های موجود در خاک می باشد. این کار موجب افزایش قدرت زهکشی خاک، بوسیله ی بالا بردن قدرت تخلخل آن می شود. 

صادرات کود مرغی مایع بیومیکس، به دلیل خواص ویژه ی آن یعنی، افزایش سرعت جوانه زنی، افزایش مقاومت نسبت به تنش های محیطی، افزایش جذب مواد معدنی خاک، تحریک فعالیت ریشه و اصلاح اسیدیته خاک، توانسته در سال های اخیر بازار گرمی را در منطقه به خود اختصاص داده و سود بالایی را عاید شرکت نماید.

بهترین کود مرغی غنی شده با ریز مغزی

بهترین کود مرغی غنی شده با ریز مغزی هنگامی که شما به مدت طولانی، از یک زمین بدون تناوب محصولات استفاده می نمایید، به طور طبیعی مواد آلی خاک کاهش پیدا نموده و نیاز به مصرف کود های مرغی بالا می رود. با افزایش تعداد مرغداری های سراسر کشور، چرخ خط تولید کود ارگانیک مرغی بالا رفته و توانسته نیاز های باغداران را تامین نماید. 

کود های مرغی گرانوله به علت ناخالصی های زیادی که دارند، ممکن است در طی زمان آسیب های جدی به زمین وارد آورد، به همین دلیل از کود مرغی مایع بهره می برند. 

می توان آن را قبل از کشت، هم زمان با کشت و حتی پس از آن مصرف نمود و از مزایای بی اندازه اش بهره مند شد.

استفاده از کود مرغی برای زعفران

استفاده از کود مرغی برای زعفران جهت زراعت در زمین های زعفران، ما به دنبال ارائه کود مایع مرغی ارگانیک به صورت اصلاح شده می گردیم.  یعنی هیچ علف هرز، آفت و بیماری گیاهی در آن نباشد.

زمانی ما کود مرغی را در زمین توزیع می کنیم، که حداقل اندازه گیاهچه به سرک رسیده باشد و آن را به صورت کامل و پوششی در اقصی نقاط زمین زراعی پخش می کنیم. 

از نظر کارشناسی هنگامی که شما در یک مزرعه زعفران از کود مرغی استفاده می کنید، دیگر قادر به پخش کود شیمیایی اوره در آن نخواهید بود، زیرا عناصر غذایی مورد نیاز را دریافت نموده است و این کار نه تنها سودی ندارد، بلکه امکان دارد خطر آفرین باشد.  

توزیع کود مرغی پودری در سراسر کشور

توزیع کود مرغی پودری در سراسر کشور اگر شما کود مرغی را که در اختیار دارید، به صورت کمپوست در آورید، حمل و نقل آن بسیار راحت تر خواهد شد. در این فرایند دی اکسید کربن و نیتروژن موجود در آن آزاد می شوند. بهترین زمان برای آزاد سازی کود مرغی در مزارع و آزاد سازی گاز های ترکیبی آن، فصل بهار می باشد. 

پخش یکنواخت و یکدست کود مایع در زمین، در مرحله رشد نهایی رویشی گیاه، تاثیر به سزایی دارد. ممکن است یک قسمت بیش از اندازه رشد نمونه و در اثر سنگینی خوشه، ساقه شکننده و خشوی گردد. 

فروشگاه های مختلف فروش کود مرغی

فروشگاه های مختلف فروش کود مرغی میزان ازت موجود در کود گاوی پوسیده اصفهان بیشتر از کود مرغی و گوسفندی است. هر چند عناصر پتاسیم و فسفات در کود مرغی از نمونه های دیگر بالاتر است. درصد هر یک از این عناصر ماکرو، به طور مستقیم به مواد غذایی مصرفی دام و طیور بر می گردد و نسبت آنتاگونیسمی با یکدیگر دارند.

یعنی با بالا رفتن هر یک از آن ها، گزینه های دیگر پایین می آید. کود های دامی عوامل بیماری زایی در خود دارند، که با تماس در اثر شستشو از بین نمی روند. هم چنین بذور علف های هرز پس از گوارش در معده دام، از بین نرفته و در فضله آن باقی می ماند. به همین دلیل جهت استفاده از آن، از نوع پوسیده استفاده می شود.

قیمت کود گاوی خشک، به دلیل مواد موجود در آن، در سال های گذشته دچار نوسانات فراوانی شده است. فلذا لازم است که در زمان خرید به صورت عمده، از میزان مورد تقاضای خود، مطمئن باشید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا