کود هیومیک اسید

فروش عمده کود ارگانیک هیومیک اسید

فروش عمده کود ارگانیک هیومیک اسید در بسیاری از شرکت های وارد کننده این محصولات رونق بسیار خوبی به بازار داده است. این فروش عمده سبب شده تا کشاورزان بسیاری راقب شوند برای استفاده از انواع مختلف کودهای هیومیک اسید یا خرید دیگر نمونه های محصولات ارگانیک، که این کار به نوبه خوب کشاورزان را به سمتی سوق می دهد که جهشی در پرورش محصولات غذایی ارگانیک به وجود آورند و هر روزه تعداد خریداران این کودها افزایش می یابد.

فروش عمده کود

بسیاری از کشاورزان هستند که مدتهاست قصد استفاده از خانواده کودهای ارگانیک را دارند ولی عمدتا بر این باور هستند که استفاده از این نوع کودها هزینه های بسیاری را برای آنها در بر دارد.

واردات کود هیومیک اسید

برخی از کشورهای جهان اول با تولید کودهای ارگانیک روز به روز بر پایداری خاک مزارع خود می افزایند و به نوعی سلامت غذایی خود و مردمانشان را تضمین می کنند. کودهای هیومیک اسید اغلب توسط تاجران بزرگ از این کشورها خریداری شده و به صورت وارداتی در ایران در دسترس زارعین قرار گرفته است، و افرادی که این کودها را وارد کشور کرده اند صرفا قصد ارتقاع سطح کشاورزی را داشته اند تا همانند کشورهای اروپایی، گامی شگفت در عرصه کاشت، داشت، و برداشت از خود بر جای گزاشته باشند، تا سلامت غذایی جامعه دو چندان شود.

فروش عمده کود

تفاوت خرید هیومیک درب کارخانه به نسبت بازار

اگر کشاورزی قصد خرید انواع کود هیومیک اسید در نمونه های مختلف آن را داشته باشد می تواند این درخواست خود را در بازار عملی کند، ولی چرا درب کارخانه؟ اگر همان کود درخواستی را از درب کارخانه خریداری کند بدون شک با تخفیفاتی رو به رو خواهد شد که در بازار هرگز نمی توان با این قیمت کود مورد نیاز را خریداری کرد، در ضمن کود درب کارخانه هیچگونه تداخلی در ترکیبات آن به وجود نیامده و با همان کیفیتی که به کشور وارد شده به دست مشتری می رسد.

فروش عمده کود

رکن اصلی استفاده از کود هیومیک اسید

حدود ۹۰ درصد از زمین های زراعی ایران به دلیل استفاده مکرر از کودهای شیمیایی کاملا حاصلخیزی خود را از دست داده اند. ولی اگر در روند کاشت محصولات زراعی از کودهای هیومیک اسید یا دیگر نمونه های ارگانیک این محصولات استفاده شود روند این فرسایش را کاملا به سمت اصلاح سازی تغییر می دهد. به این دلیل که هیومیک اسید سبب از بین رفتن بافت های سرسخت خاک می شود و آن را به حالت اسفنجی تبدیل می کند تا افزایش ریش در بالا ترین حد خود صورت پذیرد و این عمل سبب جذب عناصر بیشتری درون گیاهان و یا درختان می شود.

فروش عمده کود

کاربرد استفاده از انواع کودهای هیومیک اسید

انواع کود هیومیک اسید ارگانیک با درصدهای متفاوت و بسته بندی های مختلف به صورت عمده و خرده در بازار خرید و فروش می شود.
یکی از اهداف اصلی کشاورزی ارگانیک، حفظ و بهبود باروری خاک در دراز مدت است. برای تحقق این هدف میتوان با استفاده ازکودهای ارگانیک همانند هیومیک اسید که اخیر وارد عرصه کشاورزی شده و دارای خواص بیولوژیکی خاص و منحصر به فردی است، در جهت گسترش کشاورزی ارگانیک گام برداشت. کود هیومیک اسید از مواد آلی تشکیل شده و حاوی کلسیم، پتاسیم، آهن و دیگر عناصر مهم می باشد که باعث افزایش جذب این عناصر و دیگر ریز مغذی ها توسط گیاه می گردد.

فروش عمده کود

کود ارگانیک هیومیک اسید برخلاف کودهای شیمیایی صنعتی هیچگونه آثار زیانباری بر روی محیط زیست ندارد و دارای سالم ترین ترکیبات آلی مورد نیاز خاک می باشد که با افزوده شدن به خاک، ساختار تشکیل دهنده آن را بهبود می بخشد.

انواع مختلف کود هیومیک اسید

  • هیومیک اسید پودری
  • هیومیک اسید ارگانیک
  • هیومیک خارجی
  • آمریکایی
  • گرانوله
  • اسپانیایی
  • بلژیکی
  • هلندی
  • کیسه ای
  • فرانسوی
  • ازبک

فروش عمده کود  فروش عمده کود

جدول زمانبندی مصرف کود هیومیک اسید

فروش عمده کود

لازم به ذکر است قبل از مصرف هرگونه کود با متخصصین حرفه ای در این زمینه مشورت به عمل آید.

بسته بندی کود هیومیک اسید

کودهای هیومیک اسید در بسته بندی های ۱، ۴، ۵، و ۱۰ کیلویی می باشد که جهت سهولت در حمل و نقل و قرار گرفتن در لیست تخفیفات ویژه کارخانه در پک های ۱۰، ۲۵ و ۳۰ کیلویی قرار داده شده است. و نمونه مایع آن نیز در گالنهای مختلفی نظیر ۱، ۴ ، ۱۰، و ۲۰ لیتری می باشد.

فروش عمده کودفروش عمده کود

خرید محصول

جهت خرید، یا فروش، یا تهیه لیست قیمت می بایست با متخصصین حرفه ای در زمینه آب و خاک در سایت های تجاری ایران ورمی کمپوست در سایت های اینترنتی ارتباط برقرار شود.

منبع: بازار کود ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا