کود مرغی مایع

خرید عمده کود مرغی مایع اصفهان

کود مرغی از کودهای حیوانی مناسب جهت تغذیه خاک زراعی و انواع گیاهان می باشد. خرید عمده کود مرغی مایع اصفهان از طریق فروشگاه اینترنتی برای مشتریان امکان پذیر می باشد که از قیمت های پایینی برخوردار می باشد.

خرید عمده کود مرغی مایع اصفهان

مزایا و معایب استفاده از کود مرغی

مزایا و معایب استفاده از کود مرغی کود مرغی سرشار از مواد مغذی مانند ازت، پتاسیم، فسفر و… می باشد که در زمین های کشاورزی و باغات موجب حاصلخیز شدن خاک می شود. از مزایای این کود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • PH خاک را افزایش می دهد.
  • مواد آلی خاک را افزایش می دهد.
  • فعالیت بیولوژیکی خاک را بهبود می بخشد.
  • چسبندگی خاک های رسی را کاهش می دهد.
  • انرژي خاک را افزایش و رنگ آن را تیره می کند.
  • خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خاک را اصلاح می کند.

از معایب این محصول می توان به این امر اشاره نمود که در صورت مصرف خام آن ممکن است گیاه دچار سوختگی و مرگ شود. همچنین میزان نیتروژن در کود باید کنترل شود چرا که در صورت افزایش این ماده در کود خطرات زیادی را برای گیاه به ارمغان می آورد. 

این کود برای کشت انواع سبزیجات بسیار عالی می باشد و رشد آنها را چندین برابر می کند. سبزیجات حاصل شده سالم می باشند و طعم خوبی برخوردار می باشند. در استفاده از این محصول باید میزان آن را به درستی و مطابق با نیاز گیاه مود نظر سنجید و سپس آن را به کار برد.

قیمت فروش عمده کود مرغی اصفهان در بازار

قیمت فروش عمده کود مرغی اصفهان در بازار قیمت فروش عمده کود مرغی اصفهان در بازار بر اساس بسیاری از عوامل تغییر می‌کند. این عوامل می‌تواند شامل کیفیت، نام برند، شرکت سازنده، نوع بسته بندی و نوع فروش می باشد. قیمت ها ثابت نیست و طبق این عوامل به صورت هفتگی و روزانه مشخص می شوند.

شما می توانید برای اطلاع از جدیدترین لیست نرخ ها با فروشندگان مربوطه در این مرکز ارتباط برقرار نمایید. شماره های تلفن در زیر قرار داده شده است که راه ارتباطی ما با مشتریان و خریداران عزیز می باشد. با استفاده از این شماره ها می توان به اطلاعات و ویژگی های این کالا دست یافت.

اطلاع از قیمت می تواند خریداران را در خرید سریع یاری کند. شما پس از دریافت قیمت کود مرغی و مقایسه آنها با یکدیگر می توانید با توجه به بودجه و درآمد خود به انتخاب هر کدام از آنها دست بگذارید. تمامی محصولات سفارش شده به سراسر کشور فرستاده می‌شوند.

کود پلیت مرغی سفارش شده در سلامت کامل به دست مشتریان و مصرف کنندگان می رسد. این محصول انواع بسیار زیادی دارد که هر کدام از این بسته بندی ها نرخ های مخصوص به خود را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا