دسته‌بندی نشده

خرید عمده بهترین کود مرغی خشک

آیا می دانید هدف از خشک سازی کودهای مرغی چیست؟ آیا می دانید خشک سازی کودهای مرغی چه تأثیراتی می تواند داشته باشد؟ آیا می دانید بهترین این کودها به چه شکل هایی در بازار بصورت عمده عرضه شده و مورد خرید و فروش قرار می گیرند؟
امروزه با رشد سریع و روز افزون جمعیت در کشور، نیاز به تولید محصولات کشاورزی بیشتر شده و نیاز است که تولید کنندگان تمام توانایی خود را بکار گرفته و به تولید کودهایی مفید و موثر در امر تقویت و افزایش حاصلخیزی خاک اقدام کنند.

کودهای مرغی تولید شده یکی از کودهای ارگانیک بسیار مفید با ارزش غذایی بسیار بالا برای گیاهان بشمار می آیند که به منظور حاصلخیزی خاک و رشد و باروری گیاهان و افزایش کیفیت و کمیت محصولات در مزارع بکار گرفته می شوند.

کودهای مرغی در حین جمع اوری و تولید ممکن است بیماری ها و آلودگی هایی از مرغ ها به انها انتقال یافته باشد که موجب آسیب دیدگی در گیاهان شود از این رو نیاز است که کودهای مرغی را ضدعفونی کنند و این عوامل مضر را در آنها از بین ببرند.

بهترین راه برای نابود سازی کامل این بیماری ها و آلودگی ها خشک سازی کودها می باشد. در این روش کودهای مرغی را با روش های مختلف از جمله طبیعی و مکانیکی خشک سازی کرده و با حرارت زیاد رطوبت انها را می گیرند. کودهای مرغی هرچه خشک تر باشند کودهای مفیدتری بحساب می آیند.

این کودها می توانند پس از خشک سازی به شکلهای مختلف همچون پودری، پلیتی و گرانوله در بیایند.
منبع: بازار کود ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا