ویرایش، عکس لود نمی شود

تولید کننده کود پلیت مرغی در اصفهان

این روزها در میان محصولات کشاورزی کودهای مرغی مختلفی را با قیمت های متفاوت در بازار مشاهده می کنیم. که از جمله مراکز تولید کننده کود پلیت مرغی با کیفیت، در استان اصفهان است که انواع کودهای پلیتی را با برندهای مختلفی عرضه می‌نماید.

تولید کننده کود پلیت مرغی

قیمت تولید کود مرغی در سال 97

بر اساس آماری که از معاون بازرگانی شرکت خدمات حمایت کشاورزی اعلام شده است، قیمتی که برای تولید کود مرغی در سال 97 هزینه می‌گردد، هیچ گونه افزایشی نخواهد داشت.

اغلب کشاورزان این دغدغه را دارند که بر اساس افزایش نرخ ارز در کشور، احتمال دارد قیمت تولیدی برای کود مرغی در سال 97 دچار افزایش قیمت گردد. ولی بر اساس ابلاغیه ای که از طرف شرکت خدمات حمایت کشاورزی در سال 97 اعلام شده است، قیمت این کودها تغییری نخواهد کرد و تمام کودهایی که کشاورزان برای زمین‌های خود نیاز دارند تامین می‌گردد.

تولید کننده کود پلیت مرغی

قیمت درب کارخانه کود مایع مرغی را از کجا به دست آوریم

کود مایع مرغی قابلیت استفاده برای بسیاری از محصولات کشاورزی را دارد. این کود برای همه سبزیجات، اکثر درختان میوه و هم چنین گل های تزئینی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کودهای مایع به دلیل استفاده راحت تر در زمان آبیاری قطره ای بیشتر مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است.

کشاورزان می‌توانند برای تهیه این کودهای مایع به شرکت‌های تولید کننده کود پلیت مرغی که در سطح کشور دارای نمایندگی های فروش بسیاری هستند، مراجعه نمایند. یا اینکه از طریق استفاده از اینترنت می‌توانند با این مراکز ارتباط برقرار نمایند و از قیمت درب کارخانه کود مایع مرغی اطلاع یابند.

تولید کننده کود پلیت مرغی

فروش انواع مختلف کود مرغی قزوین

در استان قزوین به دلیل بالا بودن میزان پسماند حاصل از فعالیت های بخش طیور، بیشترین میزان در زمینه مراکز تولید کننده کود پلیت مرغی را دارد. در همین راستا واحدهای بزرگ صنعتی مرغداری در شهرستان آبیک استان قزوین وجود دارد، که می توان از طریق آن ها کودهای مرغی را تولید و تهیه نمود.

تولید کننده های کود در استان قزوین با استفاده از پسماندهای حاصل از طیور انواع کودهای مرغی را در کیفیت‌های متفاوت تولید می کنند. البته باید این نکته را عنوان کرد که کودهای مرغی بر اساس نوع پرورشی که دارند، دسته بندی مختلفی دارند که شامل این موارد است:

  • کود بستر جوجه های گوشتی
  • کود نیمچه های تخم گذار یا مادر
  • فضولات یا کود سیستم قفس

هر یک از این کود های مرغی با روش خاصی در شرکت‌های تولید کننده کود تولید می شود. برای تهیه این کودهای مرغی می توان به مراکز فروش انواع مختلف کود مرغی در استان قزوین مراجعه نمود.

تولید کننده کود پلیت مرغی

تفاوت قیمت کود مرغی فرآوری شده کارخانه و بازار چقدر می باشد

کودهای مرغی که در بازار عرضه می شود، توسط تکنولوژی های برتر تولید می شود. استفاده از دستگاه های نوین موجب می شود که مشکلات ناشی از تولید کود های مرغی برطرف گردد. کودهای مرغی فرآوری شده برای تمام درختان بسیار مفید است و استفاده از کود مرغی را برای درختان میوه توصیه می نمایند.

کود های مرغی فرآوری شده در بسته بندی های 25 کیلویی در کارخانه تولید می شوند که قیمت فروش آن در کارخانه از حدود 28000 تومان تا 55000 تومان متغیر است. در صورتی که مشتری سفارش های بالاتری از 3 کیلوگرم داشته باشد، هزینه آن بر عهده مشتری است.

پس قیمتی که برای فروش کودهای فرآوری شده مرغی در بازار عرضه می‌گردد تا حدودی با قیمت تولیدی کارخانه متفاوت است. پس هزینه های مازادی که بر روی قیمت فروش کودهای مرغی در بازار تاثیر گذار است، ناشی از هزینه حمل و نقل کود از کارخانه به بازار است.

تولید کننده کود پلیت مرغی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا